حوله تبلیغاتی ابزار نوین بازاریابی

 انواع مختلفی از حوله‌ها با رنگ و ضخامت گوناگون وجود دارند که می‌توانند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی کارآمد مورد استفاده قرار بگیرند. از نمونه‌های مخصوص ساحل با پهنای زیاد گرفته تا حوله‌های کوچک مخصوص خشک کردن صورت که همه ما چندین بار در روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در کل چندان مهم نیست که شما طرح برند خود را روی چه حوله‌ای پیاده می‌کنید؛ زیرا در هر صورت نسبت به هزینه‌ای که قرار است در این راه خرج کنید، نتایج بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد. اگرچه شاید این نتایج در مدت زمان کوتاه ملموس نباشند، اما تاثیر آن‌ها ماندگارتر از بسیاری از شیوه‌ها خواهد بود.

استفاده از تبلیغات در کنار وسایل ضروری مصرفی افراد، یکی از کلیدهای اثربخشی بازاریابی خواهد بود، البته مهم این است که در جای درست از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از حوله‌های تبلیغاتی

 اگر شما هم به این شیوه مارکتینگ علاقه‌مند شده‌اید، حتما کنجکاو هستید که بدانید حوله‌های تبلیغاتی که به آن‌ها حوله‌های سفارشی هم می‌گویند، چه مزیت‌هایی را برای برندتان خواهند داشت؛ پس همراه ما باشید.

۱٫ یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده استفاده از حوله برای درج تبلیغات، عمر طولانی این محصول پر استفاده است. اگر بدانید از چه شرکتی برای ساخت حوله مخصوص برند خود استفاده می‌کنید، حتما از دوام چند ساله این محصول سفارشی مطمئن خواهید شد.

۲٫ حوله‌ها در جنس‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند، بنابراین دست شما برای بازاریابی از طریق روانشناسی رنگ‌ها بسته نخواهد بود. صدای برند شما با چه رنگی بیشتر سازگار است؟ چه پارچه‌ای به بازار هدف شما نزدیک‌تر است؟ از نمونه‌های کاربردی استفاده کنید.

۳٫ حوله‌های سفارشی می‌توانند به عنوان یک پیشکش و هدیه ارزشمند و البته هدفمند در اختیار افراد قرار گیرند و به صورت پشت‌ پرده در حال تبلیغ کسب و کار شما باشند.

۴٫ از آنجایی که موارد استفاده از حوله بسیار زیاد است، بنابراین به شکل مداوم در دید افراد قرار دارند. هنگام حمام، موقع خشک کردن دست و صورت، زمانی که افراد برای عرق خود در باشگاه از آن استفاده می‌کنند، برای خشک کردن ظروف آشپزخانه و یا حتی زمانی که افراد در استخر یا دریا مشغول شنا هستند؛ این حوله تبلیغاتی است که می‌تواند برای شما ارزش آفرین باشد.

نکات مهم قبل از استفاده از حوله تبلیغاتی

احتمالا دیگر می‌دانید قبل از به‌کارگیری هر شیوه تبلیغاتی و پول خرج کردن در راه آن باید حسابی از نتایج دریافتی و اثربخشی آن روش مطمئن شوید. زمانی هم که قصد دارید از حوله تبلیغاتی برای شناخت برندتان استفاده کنید، باید از یک سری نکات آگاهی داشته باشید.

۱٫ شاید یکی از سوالاتی که با آن مواجه شوید، این باشد که حوله را به صورت تکی سفارش دهیم یا سرویس؟ برخی تصور می‌کنند از آنجا که این وسیله کاربردی برای اهداف بازاریابی استفاده می‌شود، ست بودن می‌تواند نتیجه بهتری را در بر داشته باشد؛ اما مهم این است که از مطابقت پارچه‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مورد نظر خود با یکدیگر اطمینان حاصل کنید؛ اگرچه این کار یک روش بازاریابی اثربخش است، ولی اگر استفاده صحیح از این روش را هم ندانید، نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

۲٫ به جنس پارچه خیلی دقت کنید؛ چرا که فرم پارچه برای حوله سفارشی بسیار اهمیت دارد. برخی از شرکت‌های سازنده با تصور تبلیغاتی بودن کالا از جنس‌های بی کیفیت استفاده می‌کنند؛ بنابراین از دوام و نرم بودن پارچه حوله خود مطمئن شوید.

۳٫ اگر بین انتخاب ضخامت حوله‌ها دچار شک شده‌اید، به این توجه کنید که آن را برای چه مصارفی می‌خواهید. روزانه یا مناسبتی؟ بنابراین به الگوی مصرف‌کننده توجه کنید.

۴٫ از رنگ‌ها غافل نشوید. انتخاب رنگ اهمیت زیادی دارد و باید از رنگ‌های مکمل رنگ طرح یا آرم و نماد شرکت خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

کالاهای تبلیغاتی یک بستر عالی بازاریابی و شیوه‌ای ایده آل برای برند سازی محسوب می‌شوند. از حوله‌ها می‌توان برای تبلیغات در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها از جمله مهمان‌نوازی، اوقات فراغت و صنایع ورزشی استفاده کرد. مشتریان این محصول معمولا در مکان‌های گوناگون از جمله استراحتگاه‌ها، کلینیک‌های زیبایی و سلامتی، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها هستند.

هر برندی باید خود را معرفی کند، خواه یک مالک انفرادی باشید و یا یک شرکت بزرگ، چیزی که مهم است نام تجاری شماست که باید شناخته شود. حوله مناسبت انتخاب کنید، آن‌ها را با آرم خود به یک مارک تبدیل و کسب و کار خود را رونق دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید